چگونه ساعت لوکس با قیمت مناسب بخریم - گالری ساعت اکسو

حتما شما هم در هنگام خرید ساعت مچی مشکلات زیادی برای انتخاب آن دارید. طبیعی است که فرم ساعت و رنگ و امکاناتی که دارد، نقش مهمی در انتخاب بهترین ساعت مچی برای شما خواهد داشت. پارامتر قیمت نیز برای خرید بسیار اهمیت داشته و باید مورد توجه قرار گیرد. با این حال قبل از اینکه به چنین مواردی که از نکات خرید ساعت مچی زنانه هستند برسیم، باید به نکات ابتدایی توجه کنیم

در این مطلب تلاش شده تا به نکته های مهم برای انتخاب ساعت مچی اشاره شود. پس از اینکه این نکات را مشخص کردید، می توانید در مورد نکات خرید بیشتر بدانید و سپس برای انتخاب ساعت مچی اقدام کنید. طبیعی است که توجه به این نکات در هنگام خرید اینترنتی ساعت مچی مردانه و زنانه، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

نقش ساعث مچی در خوش تیپ بودن

برای داشتن تیپ و ظاهری آراسته، وجود یک ساعت با ظاهر زیبا بسیار لازم می باشد. امروزه کاربرد ساعت، دیگر نشان دادن زمان نیست، بلکه وجود ساعت، یکی از ملزومات خوشتیپی می باشد. برند های گوناگون با ساخت ساعت های شیک و منحصر به فرد کمک شایانی به خوشتیپ بودن افراد می کنند.شاید به نظر شما آنقدری که می‌گویند خرید یک ساعت شیک و استفاده از آن اهمیت نداشته باشد، اما بد نیست بدانید که اگر در انتخاب خود دقت کرده باشید و متناسب با آن پوشش مناسب را انتخاب کنید، آن ساعت مچی شگفت انگیز می تواند غوغایی در ظاهر شما بپا کند.شاید در نگاه نخست این زیبایی و جذابیت خیلی محسوس نباشد، اما یقینا تاثیرش را بر ناخودآگاه بینندگان خواهد گذاشت.ساعت های مچی به عنوان یک همراه همیشگی مناسب هر مکانی هستند. باشگاه ورزشی، استخر شنا، مسافرت، محل کار، قرار های دوستانه و عاشقانه و در کل برای استفاده روزمره مناسب هستند.

نکاتی که قبل از خرید ساعت باید بدانید

 

تا به حال شده است که قصد خرید ساعت مچی را داشته باشید اما ندانید که چه ساعتی بخرید؟ یا ساعت قبلی شما غیرقابل استفاده شده و الان قصد خرید ساعت جدیدی دارید؟ ساعت ایده آل بسته به مشخصات،ویژگی ها، مواد و عناصر از شخصی به شخص دیگر متفاوت است.این فرایند پیچیده به نظر می رسد، اما زمانیکه شما گزینه هایتان را بشناسید و چند مورد از آنها را دنبال کنید، میتوانید ساعت ایده آل خودتان را هر زمان که خواستید تهیه کنید. انواع ساعتها را بررسی کنید، چراکه وقتی دارید ساعت میخرید باید انواع متفاوتش را هم بشناسید.

قبلا از هر چیز بهتر است مشخص کنید که چه نوع ساعتی می خواهید. شاید تا پیش از این برای انتخاب نوع ساعت مچی باید بین دو نوع عقربه ای و دیجیتالی بررسی می کردید؛ اما امروزه نوع دیگر ساعت یعنی ساعت مچی هوشمند نیز به جمع ساعت های محبوب جوانان اضافه شده و همین موضوع ممکن است کار را برای انتخاب سخت کند.

طبیعی است که هر کدام ازانواع ساعت مچی امکانات، مزایا و معایبی دارند. در نتیجه برای انتخاب از بین این ساعت ها باید بر اساس نوع کاربرد و همچنین نوع علاقه مندی خود عمل کنید. امروزه برای ست کردن ساعت مچی با لباس، آنقدرها نوع ساعت مهم نیست؛ چراکه انواع رنگ های ساعت مچی عقربه ای و دیجیتال وجود دارد که قابلیت ست شدن با هر نوع تیپ و لباسی را دارند

در تعیین نوع ساعت مچی، علاوه بر کاربرد و ظاهر، به دوام آن نیز توجه داشته باشید. دوام ساعت هم رابطه مستقیمی با محیط کاری شما دارد. برای مثال اگر در محیط هایی کار می کنید که نویز وجود دارد، احتمالا خرید ساعت مچی عقربه ای گزینه بهتری خواهد بود.

 

تعیین نوع ساعت

جنس بدنه و بند ساعت

یکی از مشکلاتی که برخی افراد با آن مواجه هستند، حساسیت به بدنه یا حتی بند ساعت است. قبل از اینکه برای خرید ساعت مچی اقدام کنید یا ساعتی را برای خرید هدیه انتخاب کنید، بهتر است در مورد حساسیت های خود یا فردی که برای او کادو می خرید، بیشتر بدانید. برخی از افراد به فلز حساسیت دارند.

این حساسیت بیشتر به استیل وجود دارد. افرادی که میزان حساسیت آن ها کم است، می توانند از استیل 314L به بالا استفاده کنند. اکثر ساعت هایی که اورجینال یا های کپی هستند، از جنس استیل با میزان خلوص 314L به بالا استفاده می کنند. افرادی که میزان حساسیتشان بیشتر است، باید از استیل 318L و بیشتر استفاده کنند. چنین ساعت هایی اصولا گرانقیمت هستند؛ اما هیچگونه حساسیتی ایجاد نمی کنند.در موارد نادر ممکن است بندهای چرمی یا پلاستیکی نیز برای پوست افراد حساسیت ایجاد کند. در چنین شرایطی باید به سراغ ساعت هایی بروید که بند آن ها چرمی یا پلاستیکی نیست. به طور کلی بهتر است پشی از اینکه برای خرید ساعت مچی اقدام کنید، اطلاعات بیشتری در مورد حساسیت خود یا فردی که برای او خردی می کنید، کسب نمایید.

صفحه ساعت مچی

 

از مهمترین نکاتی که باید پیش از اقدام برای خرید انواع ساعت مچی مورد توجه قرار دهید؛ توجه به نوع صفحه است. ایمن موضوعی نیست که در هنگام خرید به آن توجه کنید. احتمالا شما دو یا سه نوع صفحه ساعت را بیشتر دوست ندارید؛ در نتیجه بهتر است با خود رو رواست باشید.

صفحه های گرد و مربعی از پرطرفدارترین ساعت های مچی هستند. اگر قصد دارید ساعت مچی را برای هدیه خریداری کنید و اطلاعی از علاقه فردی که قرار است به او هدیه بدهید مطلع نیستید، بهتر است یکی از این دو صفحه را انتخاب کنید. اکثر افراد این دو نوع صفحه ساعت را از صفحه های مورد علاقه خود می دانند.

موتور ساعت مچی

 

شاید کمی سخت باشد، اما دقت به اینکه ساعت مچی شما باید چه نوع موتوری داشته باشد نیز اهمیت زیادی دارد. انتخاب موتور هم می تواند در فروشگاهی که می خواهید به ان مراجعه کنید اثرگذار باشد و هم در قیمت ساعت مچی؛ در نتیجه با کمی تحقیق و بررسی در مورد تفاوت انواع موتور ساعت مچی، می توانید هوشمندانه تر خرید کنید.

به طور کلی سه نوع موتور ساعت در ساعت های اورجینال و ساعت های های کپی مورد استفاده قرار می گیرد. این سه دسته عبارتند از:

  • کوارتز
  • مکانیکی
  • اتوماتیک

هر کدام از این سه نوع موترو ساعت، ویژگی های مثبت و منفی خود را دارند. در نتیجه بهتر است با توجه به بودجه ای که دارید و اهمیتی که کاربرد ساعت برایتان دارد، نوع موترو ساعت را انتخاب کنید. ساعت های باتری دار تقریبا در هر فروشگاه اینترنتی ساعت مچی و فروشگاه های فیزیکی پیدا می شود. اگر قصد خرید ساعت با دیگر موتورها را دارید، باید مطمئن شوید که فروشگاهی که به آن مراجعه می کنید، این نوع ساعت را دارد یا خیر. به همین علت است که باید پیش از اقدام به خرید، این موضوع را مشخص کنید.

اورجینال، فیک یا های کپی

مورد آخری که باید پیش از اقدام به خرید ساعت مچی مورد توجه قرار دهید، اورجینال بودن، فیک بودن یا های کپی بودن ساعت است. باید دقیق مشخص کنید که دقیقا چه ساعتی می خواهید. طبیعی است که ساعت مچی اورجینال درجه کیفی بسیار بالایی داشته و دوام بهتری دارد. به همین دلیل نیز قیمت بالاتری به خود اختصاص داده است. البته قیمت بالای آن ممکن است ناشی از برند بودن هم باشد. در طرف مقابل، ساعت فیک، کیفیت پایین تری دارد و در عوض قیمت آن بسیار پایین است. برای خرید ساعت فیک حتی می توانید به دستفروش ها هم مراجعه کنید؛ اما برای خرید ساعت اورجینال باید به فروشگاه های معتبر یا سایت های معتبر فروش ساعت اورجینال مراجعه کنید.

ساعت مچی های کپی نه ساعتی اورجینال است و نه به بی کیفیتی ساعت های فیک تولید شده است. حتی بسیاری از قطعات ساعت ممکن است مربوط به برند اصلی باشند. با این حال کل ساعت مربوط به کارخانه نیست. این ساعت ها کیفیت مناسبی دارند و در مقایسه با ساعت مچی اورجینال قیمت مناسب تری به خود اختصاص داده اند.در نتیجه باید قبل از خرید مشخص کنید قرار است چقدر برای خرید ساعت مچی هزینه کنید و چقدر کیفیت آن برایتان مهم است. در این صورت هوشمندانه تر برای خرید اقدام خواهید کرد.

قبل از خرید ساعت مچی چه زنانه و چه مردانه باید یک سری نکات را در نظر بگیرید تا هنگام خرید سردرگم نشوید و بهترین ساعت را انتخاب کنید ، نکاتی که این بخش از دنیای مد نمناک کامل به آن پرداخته است.

سه نوع اصلی از ساعت وجود دارد :

  • آنالوگ
  • دیجیتال
  • دیجیتال/آنالوگ

wall-street-watches

ساعت آنالوگ

ساعت آنالوگ ساعتی است که عقربه ها و دقیقه هاش با اعداد و شماره های یونانی مشخص شده است. ساعت آنالوگ برای مشاغل رسمی و قرارملاقات ها مناسب است.

ساعت دیجیتال:

ساعت دیجیتال، ساعت خودمانی و غیررسمی است و ساعتی است که زمان را به شکل اعداد در صفحه LCD یا LED نشان می دهد.

ساعت دیجیتال/آنالوگ

ساعت دیجیتال /آنالوگ، ساعتی است که هر دو ترکیب را با هم دارد. این ساعت های دیجیتال/آنالوگ کاربردی هستند، زیرا روزانه استفاده شده و مناسب کار هستند اما نه برای موقعیت های رسمی.

انتخاب ساعت بر اساس ویژگی های آن

 

یک ویژگی اصلی ساعت، مقاومت آن در برابر آب است ، سطح مقاومت ساعت بسته به میزان آبی دارد که وارد صفحه ساعت می شود. سطح بالای مقاومت آب از 50 متر تا 1000 متر است، که از ساعت در برابر آب به هنگام ظرف شستن و شنا در آب های عمیق نیز محافظت می کند.ساعت جنریکی در برابر طوفان هم مقاوم است.

اگر نگران هزینه ها نیستید، به سراغ مجموعه های ضدها یا همان مقاومت ها بروید. مجموعه ضدها شامل ضدزنگ (Stainless Steel)، ضدضربه (Shock Resistance) و ضدآب (Water Resistance) و پوشیده با محافظ کریستال (Crystallized) هستند با حروف اختصاری علامت گذاری می شوند.

شکل ساعت

دایره، لوزی، مثلث، بیضی یا مربع- مستطیل انواع شکل های ساعت هستند که بیشتر از بقیه استفاده می شوند. ساعت های دایره ای شکل طرفداران بیشتری در بین جوانان دارد زیرا هم اسپرت است و هم تنوع مدلی بیشتری دارد. انتخاب شکل صفحه، رنگ و اندازه بیشتر از هرچیزی سلیقه ای است.

قانون خاصی درباره انتخاب رنگ و اندازه ساعت وجود ندارد و به سلیقه بستگی دارد مثلا ممکن است با اینکه مچ دست لاغری دارید، ساعتی با قاب بزرگ را بپسندید یا اینکه با وجود اینکه رنگ پوستتان تیره است، رنگ زغالی را بپسندید .

برای اینکه ساعت را با رنگ لباس و شکل لباستان ست کنید، ساعت هایی را انتخاب کنید که زیاد گران نیستند و رنگ ها، مدل ها و شکل های مختلفی دارند. اما اگر می خواهید فقط یک ساعت داشته باشید، ساعتی رنگی رنگی انتخاب کنید که به همه لباس هایتان بیاید .

چیزهایی که باید در خرید ساعت به آن ها توجه کنید

طول عمر ساعت

آلومینیوم، تیتانیوم و استیل مواد تشکیل دهنده قاب و بدنه ساعت هاهستند. شما می توانید هرجنسی را بیشتر دوست دارید بپسندید. نگهداری و مراقب از هر کدام از آنها متفاوت است. تیتانیوم از همه سخت تر است و دیرتر خراب می شود.

آلومینیوم در ساعت هایی سوئیسی بیشتر بکار رفته . همه این مواد آلی به شوینده ها مثل وایتکس حساسند. استفاده ازعطرها و اسپری ها نیزساعت تان را کدرتر و مات ترمی کند. استفاده از کرم های دست و صورت و کرم های ضدآفتاب سبب جرم گرفتن ساعت و کاهش عمر آنها می شود

 

سایز مناسب ساعت و انتخاب آن منطبق با استایل

 

سایزمناسب، سایزی است که بتوانید ساعت را بر روی دست به اطراف تکان دهید. ساعتی را تهیه کنید که بندهای آن نه آنقدر محکم باشد که به دست بچسبد و نه آنقدر شل باشد که از دست آویزان شود.

به کوچکی و بزرگی آن دقت کنید که اندازه دست شما هست یا خیر.اگر نتواند حرکت کند خیلی کوچک است و اگر بتواند حرکت کند خیلی بزرگ است، اما اگر میانه ی این دو باشد ساعت مناسبی است.اگر شما بلند قد هستید ، باید مطمئن شوید که بند ساعت برای جثه شما کوچک نیست.

جنس صفحه

صفحه ساعت ها از پلاستیک و تلق یا از شیشه و کریستال ساخته می شود. پلاستیک و تلق ، زود خش می خورد. جنس شیشه ای هم زود می شکند اما در برابر سایش مقاوم است . کریستال ضدضربه، ساییدگی و خش است و بهترین انتخاب برای پوشش شفاف صفحه ساعت می باشد . این جنس ساعت از بقیه گران تر است .

انتخاب ساعت بر اساس قیمت

بر روی بودجه ی خود تصمیم گیری کنید، برخی میتوانند پول بیشتری از دیگران صرف خرید ساعت کنند.قبل از خرید ساعت، اول تصمیم بگیرید که تا چه قیمتی توانایی خرید دارید.از خودتان بپرسید که این ساعت را به چه دلیل میخواهید و تصمیم بگیرید که چه قیمتی را می خواهید خرجش کنید.قیمت، بسته به طرح، مواد، برند و حرکت متفاوت است، در نظر داشته باشید که نوع ساعتی که می خواهید بخرید بر قیمت آن تاثیرگذار است . اگر بودجه آن را دارید پس ساعتی گران تهیه کنید، که کیفیت بهتری نیز خواهد داشت.ساعت را با خودتان تطبیق دهید زمانیکه همه عناصر ساعت را بشناسید باید بدانید که آخرین گام این است که ساعت مناسب شماست یا خیر.

خرید ساعت مچی یکی از بزرگترین چالش های افراد خوش پوش است، زیرا این افراد به خوبی می دانند که انتخاب ساعتی شیک و جذاب تا چه اندازه می تواند در ظاهرشان تغییر ایجاد کند. افراد خوش پوش معمولا ساعت مچی خود را هماهنگ با دیگر اجزا ظاهر خود انتخاب می کنند. آنها هیچ موقع ساعت اسپرت را با لباس رسمی و کلاسیک نمی پوشند. خرید یک ساعت مچی کار بسیار آسانی هم نیست. با ما همراه باشید تا نکات مهم برای را به شما یادآوری کنیم.

بهتر است خودتان ساعتتان را انتخاب کنید.

بر خلاف موارد دیگر، مانند اتومبیل که مردان به طور سنتی خرید می کنند، بهتر است ساعت مچی را خودتان انتخاب کنید. زیرا ساعت مچی باید شخصیت شما را منعکس کند.

درک درستی از قیمت یک ساعت داشته باشید

یکی از معیارهایی که در خرید ساعت مچی اهمیت بسیاری دارد، قیمت آن است. با این حال، قبل از بحث در مورد قیمت گذاری مهم است که ارزش یک ساعت را در نظر بگیرید. قیمت مهم ترین چیز نیست. اگرچه اکثر افراد برای خرید ساعت مچی یک بودجه اختصاصی در نظر می گیرند، اما بهتر است کمی بیشتر هزینه کنید تا یک ساعت با کیفیت نصیبتان شود.

ضد آب بودن ساعت بسیار مهم است

ضد آب بودن ساعت مچی به این معنا نیست که در حمام یا شنا از آن استفاده کنید. آب بزرگترین دشمن ساعت است. اگر با ساعتتان شنا کنید و کارھای مشابه انجام دھید، باید آن را چک کنید.

برند ساعت

بهترین برندهای ساعت به کشور سویس اختصاص دارد، اما با این حال کشورهای مثل چین و ژاپن و آمریکا نیز به تولید ساعت مشهور هستند، برای آنکه برخی از این برندها را بشناسید، عنوان تعدادی از آن ها ذکر می شود.

معرفی بهترین برند های ساعت

واشرون کنستانتین

یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان ساعت های لوکس در جهان است.این برند در سال 1755 توسط جین مارک واشرون در ژنو تاسیس شد.ساعت های واشرون  کنستانتین روی مچ چهره های مشهوری دیده شدهاز ناپلئون بناپارت و هری ترومن خودنمایی نموده است.

ساعت اینویکتا

 

ساعت اینویکتا INVICTA را می توان یک برند ساعت لوکس و درعین حال مقرون به صرفه دانست، اگرچه در بین ساعت سازهای لاکچری نیستند با این حال، ساعت های اینویکتا ظاهری بسیار شیک و جذاب دارند که بعضی از مردم علی رغم قیمت ارزان، آنها را لوکس می دانند. مطمئناً ، اگر ظاهر ساعت برای شما مهم باشد، خرید ساعت اینویکتا می تواند همان حس و حال داشتن یک ساعت لاکچری را به شما بدهد.این ساعت ها در ایران عمدتا به صورت هایکپی عرضه می شوند از لحاظ موتوری ساخت سوئیس و جمع بندی ان در کشور های چین یا تایوان انجام می شود دلیل قیمت پایین ان هم همین است ولی با این حال کیفیت و ماندگاری بسیار بالایی در حد اینویکتا اوریجینال یا اصل دارند.

 

ساعت هابلوت

 

اگرچه ممکن است هابلوت نبست به بسیاری دیگر از برند های ساعت لوکس تازه کارتر باشد اما این دلیل به هیچ وجه سبب نمیشود که این برند ساعت های خوبی تولید نکرده باشد.درواقع از ابتدایسال 1980تولید هابلوت افزایش یافته وبه یکی از معتبرترین نام ها در صنعت تبدیل شده است.با در دست داشتن لیست برندهای برتر به نظر میرسد این مارک با موفقیت به کار خود ادامه خواهد داد.

hublot-sang-blue

 

ساعت اودمار پیگه

برند ساعت اودمار پیگه از لوکس ترین برندهای ساعت است که در طول تاریخ هیچ چیز جلوی موفقیت آن را نگرفته است. رکود اقتصادی یا حتی جنگ جهانی نیز مانع رشد آن نشدند. این کمپانی توسط دو دوست بنیان گذاری شده و تاکنون توسط چهارمین نسل دو خانواده مورد مدیریت قرار می گیرد.کمپانی اودمارپیگه از سال 1875اغاز به کار کرد این کمپانی اوسط جولز لوییس اودمار و ادوارد اگوستو تاسیس شد جالب است بدانید این کمپانی یکی از فعالان عرصه محیط زیست به شمار می رود. ساعت های منحصر ببه فرد اودمر پیگه  طرفداران زیادی بین افراد مشهور دارد.ارنولد شوارتزنگر و مایکل شوماخر از جمله مشتریان این برند لوکس هستند. ساعت مچی اودمار پیگه  مدل fw0058 ساخت کشور ژاپن و مناسب برای بانوان و آقایان میباشد که دارای کیفیت+++A میباشد.نمایشگر این ساعت فوق العاده، عقربه ای و رنگ بند این ساعت سیلور است. یکی از ویزگی های مهم و منحصر به فرد آن ضد حساسیت بودن آن است و همچنین مقاومتی در حد شستشو دارد. نام کمپانی ساعت سازی اودمار پیگه (AP) در صنعت ساعت سازی جهان بسیار آشناست اما شاید برای آنان که زیاد با دنیای ساعت آشنایی ندارند کمی ناشناخته باشد.

 

ساعت پتک فیلیپ

پَتِک فیلیپ یک شرکت سوئیسی تولیدکننده ساعت‌های مچی و جیبی لوکس است که در سال ۱۸۵۲ در ژنو سوئیس تأسیس شده‌است. این شرکت به دلیل ساخت ساعت‌های مچی بسیار گران‌قیمت و پیچیده به عنوان پادشاه ساعت شناخته می‌شود. در حراجی سال ۲۰۰۹ نیویورک، ساعت مچی مدل ۳۹۷۴ پتک فیلیپ به قیمت ۲۱ میلیون دلار فروخته شد که این رقم عنوان گران‌قیمت‌ترین ساعت جهان را به پتک‌فیلیپ اختصاص داد.

ساعت رولکس

 

رولکس به عنوان یکی از لوکس ترین و معتبرترین و گران ترین مارک های ساعت مچی در جهان و حتی بازار ایران شناخته شده است ، مهم نیست که از کسی بپرسید ساعتهای رولکس را خوب می شناسد یا نه، بیشتر مردم درباره رولکس و ویژگی برتر آنها به نسبت ساعت های دیگر می دانند.  Louis-francois cartier در سال 1847 این برند نمادین جواهرات را در پاریس تاسیس کرد. هفتاد سال بعد نوه ی او Louis cartier با الهام از تانک های جنگی ساعت مچی معروف تانک را ساخت.

 

نتیجه گیری نهایی

 

همانطور که تا اینجا متوجه شدید، تنوع در دنیای ساعت مچی به شدت زیاد است. و قطعا نمیتوان به بازار رفت و در مغازه ها به راحتی اطلاعات مورد نیاز در این باره به دست آورد. به لطف اینترنت و فضای مجازی، شما می توانید به راحتی و با چند کلیک، برای انجام خرید ساعت مچی خود، در اینترنت جستجو کنید. پر واضح است که نمی توان صرفا از طریق فروشنده ها به اطلاعاتی دقیق و مشخص رسید. مقالات معتبر، اطلاعات بسیار خوبی درمورد انواع برند ها و ویژگی های مختلف ساعت های مچی در اختیار شما قرار می دهند. همچنین در بازار امروز، تشخیص ساعت های اصل و فیک  از روی ظاهر توسط مردم عادی بسیار دشوار است. میتوانید با مطالعه ی کافی و پیدا کردن سایت های معتبر از سوء استفاده سودجویان و فروشندگان تقلبی در امکان بمانید. شما با در نظر گرفتن المان های مختلف مثل قیمت، سلیقه، برند مورد علاقه، بودجه ی در نظر گرفته شده و … می توانید به کمک گالری ساعت اکسو یک خرید آسان و لذت بخش را به خودتان هدیه دهید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

PHP Code Snippets Powered By : XYZScripts.com
بستن
مقایسه
301 Moved Permanently

301 Moved Permanently


cloudflare